28/7/09

"Blue Velvet" (la cançó)

 Bobby Winton

Vellut blau (Blue Velvet)

      Vestia vellut blau,
      més blau que el vellut era la nit,
      més suau que el satin era la llum
      dels estels.

      Vestia vellut blau,
      més blau que el vellut eren els seus ulls,
      més càlides que maig les seves mirades.
      L'amor era nostre.

      Al nostre amor em vaig aferrar amb força,
      sentint que creixia l’embadaleix
      Com una flama que cremava brillant.
      Però quan ella va marxar, la flama es va apagar.

      Vellut blau.
      Però en el meu cor sempre hi haurà
      un preciós i càlid record
      a través dels anys.

      Usava vellut blau,
      però en el meu cor sempre hi haurà
      un preciós i càlid record
      a través dels anys.
      I encara puc veure el vellut blau
      a través de les meves llàgrimes.

Cantada per Bobby Vinton
Escrita per Bernie Wayne / Lee Morris